pühapäev, 30. oktoober 2016

XIX peatükk Snake?

XIX peatükk

Snake?


    "Evelin?"
Pea käis ringi...
"Evelin, kas sa kuuled mind?"
Kõht valutas... Mingi kahtlane valgussähvatus...
"Evelin? Tee palun silmad lahti..."
Keegi rääkis... Kes see on? Mida ta ütles? Midagi, et tee silmad lahti? Aga, kuidas ma...
Avasin vaevaliselt silmad, kuid sulgesin need kiirelt.
Nii ere... Liiga ere! Kus ma olen? Mis toimub? AAII!!
Valusööst. Keegi puudutas mu kõhtu. Valust vapustatud, ägasin käega tühjusesse ja tabasin kellegi nägu.
"Ai! Miks sa seda tegid?!"
Kes see on?
Uudishimust avasin taas ettevaatlikult silmad. Valgus oli nii ere, et põletas silmi. Tõstsin käe, et natukenegi silmi säästa.
"Kas panen tule kustu?" küsis keegi.
Valgus kadus. Võtsin käed eest ja vaatasin ringi. Silmad peatusid suurel kogul.
"Kes sa oled?"
"Mina? Noh. Mina olen Snake. Mäletad mind veel?"
Snake... Snake... Nii tuttav nimi aga... Kuidas see võimalik on?
"Snake? Mida sina siin teed? Kus me üldse oleme? Kus Rick on? Mis toimub? Kus mu vennad on? Ja pere? Mul on nii..."
"Rahu, rahu, kullake. Kõik on korras. See kuidas sa just siia said on natuke pikem ja keerulisem lugu. Rick on kõrvaltoas koos Egerti, Mari ja Toomasega ja selgitab neile olukorda. Juhtus sinuga see, et sa kukkusid kokku. Egert oli endast väljas ja Toomas pakkus välja idee Marile helistada. Kuna olid Marile meist rääkinud, mõtles ta ka meid teavitada, et äkki oskame aidata. Algul olid poisid sellele küll vastu, nagu ma aru sain, aga siin sa nüüd oled. Sa oled meie peakorteris. Mõniaeg tagasi andsime sulle ka valuvaigistit aga see vist ei aidanud eriti? Mis viga, Evelin? Oled näost nii valge..."
Nii külm on... Kõhus keeras... Pea pööritas...
"Kas sulle anti midagi, kui Taneliga olid? Püüa meenutada, siis oskame ehk aidata sind."
"Ei... Tea... Ei... Mäleta..."
"Talle süstiti midagi! Kähku! Anna talle seda! Jah, seda! Kiiresti, muidu ta sureb!!" hüüdis Toomas tuppa tormates.
    Kõik sahmerdasid mu ümber. Nõel tungis nahka. Olen alati nõelu kartnud, kuid praegu toimus see liialt kiirelt.
"Appi..." sosistasin.
"Me jäime hiljaks," nuuksus Mari, kui silmad sulgesin.
"Ei! Me ei kaota teda! Me ei saa! Ei või! Me ei jäänud hiljaks! Ei tohtinud! Ära jäta meid!" hüüdis Egert.



---------------------------------

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar