esmaspäev, 25. mai 2015

I peatükk Playboy




I peatükk

Playboy


    Tšauks kõigile! Minu nimi on Evelin Peterson. Olen 14-aastane linnaplika. Mul on seitse õde-venda. Kaks nooremat õde ja kaks vanemat õde. Üks vendadest on minust vanem, teine on minu kaksikvend ja kolmas on alles väike.
    Ma elan koos ema, tädi, vanaema ja isaga. Kuigi enamus ajast on kodus vaid vanaema ja tädi. Tädi ja vanaema hoolitsevad meie eest, sest ema on tihti väiksema vennaga haiglas ja isal on pikad tööpäevad.
    Meie peres on viis koolilast ja üks lasteaiaealine. Lisaks neile on meil ka kaks pisemat.
    Kool on mulle kui teine kodu. Seal on palju sõpru ja toredad õpetajad. Klassis on meid 18. Käin 7.b klassis. Poisse on meil kaheksa ja tüdrukuid kümme. Ma kahtlustan, et meie klass on üks lärmakas ja veider inimeste kogum.
    Meie koos oma kaksikvenna Egertiga oleme koolis üpris kuulsad, sest me teeme koolilehte ja korraldame erinevaid üritusi. Minu suurem õde ning vend lõpetavad sellel aastal kahetistkümnenda klassi ja mu teine õde üheksanda.
    Mul on helesinised silmad ning kastanpruunid juuksed. Minul ja Egertil on lihtne vahet teha sest, oleme vastassoost kuid, kui seda mitte tähele panna oleme täpselt samasugused (minul on küll pikemad juuksed kui Egertil).
    Noorematena kasutasime seda ära. Mul olid siis üpris lühikesed juuksed ja õpetajad ega klassikaaslased meil vahet teha ei osanud. Kuuendas klassis või tegelikult juba viiendas oli raske seda trikki teha, sest minu keha hakkas muutuma ja Egert muutus ülbemaks. Niisiis me lõpetasime selle ning ma lasin oma juustel kasvada.
    Meie kooli tuli uus poiss. Tal olid rohekat tooni silmad ja süsimustad juuksed. Kui ta esimest korda meie klassi tuli, siis sain kohe aru, et ta pole muud kui playboy. Kõik tüdrukud ahhetasid ja ohhetasid, kuid mina keerasin oma pea temast eemale. Ülelõhnastatud playboy tutvustas end kui Tanel Lannuste. Ta hääl oli flirtiv, kuid üsna jahe. Esimesest pilgust, mille ta klassile viskas, mõistsin, et tema hakkab kõikide tüdrukute südameid murdma (peale minu, sest see Tanel tekitas minus rohkem vastikust, kui tema hea välimus väärt oli).
    Minu seljataga oli ainus vaba koht ning Tanel istus sinna, klassi barbie kõrvale. Meil oli ajaloo tund ja Tanel ning Erika jutustasid mu selataga nii, et ma ei suutnud kuulata,  mida õpetaja Tamm meile rääkis. Tunni lõpuks oli õpetaja vihane ja karistas meid tunnikontrolliga.
    Koju jõudes olin väsinud ja tujust ära. Jõudsin just oma tuppa, kui vanaema hüüdis: "Evelin, kullake, tule palun korraks siia!"
Lonkisin siis jälle trepist alla vanaema Liina juurde.
"Tead, meile kolisid uued naabrid kõrval majja!" Vanaema oli nii rõõmus ja elevil, kui ta jätkas: "Ole hea laps ja mine ütle kah tere. Näe, tegin kooki ja... Kuule võta Merilin, Anna, Liisa, Emil ja Egert ka kaasa. Toomas tuleks ka majast väjla ajada, kuid ta on koduarestis ja Marko on jälle koos su ema, Kristiga, haiglas. Niiet minge siis kuuekesi naabreid tervitama!"
Jooksin trepist üles, vahetasin riided ära ja hüüdsin: "Merilin, Anna, Liisa, Emmi, Egert tulge alla! Läheme ütleme tere oma uutele naabritele!"
   2-aastane Anna jooksis oma sinises kleidis alla minu juurde, endal silmad põnevust täis. Tema järel tuli Emil, kelle roheline ja lehviv kleit mul tuju rõõmsaks tegi. Merilin ja Liisa tulid kahekesi rahulikult jalutades trepist alla. Nad mõlemad on minust peajagu pikemad. Merilin on meie pere sõbralikeim ja lahkeim tüdruk. Egert tuli oma toast välja ja ütles, et tema ei viitsi tulla. Ma käisin talle pisut peale ja meelitasin koogiga kuni lõpuks ta leebus ja nõustus meiega tulema.
     Ukse avas noor naine, kes ütles et tema nimi on Sabrina. Naise kõrvale ilmus ka ta abikaasa Jack. Meid kutsuti sisse ja Sabrina palus ka oma lastel kooki maitsma tulla. Tal oli kolm tütart ja kaks poega. 4-aastane Jaanika, 10-aastane Raul, 13-aastane Mari, 15-aastane Tanel ja 6-aastane Sarah. Kõik lapsed olid armsad ja viisakad peale ühe. Tanel Lannuste. Tema tundis minu ja Egerti kohe ära ning hakkas mulle külge lööma, kuid andsin talle kõrvakiilu ja sosistasin talle kõrva: "Tead playboy, mina ei ole nii naiivne, et sind uskuma jääksin, niiet võid heaga ära lõpetada. Sa ajad mind lihtsalt oksele!" Keerasin talle selja ning naeratasin teistele. 
"Sa veel kahetsed seda!" kuulsin ma veel enne, kui Tanel minema kõndis.
    Kutsusin õed ja Egerti kokku, soovisime naabritele head õhtut ning läksime koju. Kell oli palju ja väiksemad läksid magama, mina õppisin veel pisut ja pugesin siis ise ka teki alla ning jäin magama. 
"Küll see oli alles päev..." mõtlesin veel enne, kui silmad kinni vajusid.


---------------------


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar